Sunday, July 17, 2011

jilat cermin kedai


ffffuuucckkkkkk ! =.= tadi aku pergi jusco taman universiti , johor -.- aku pergi dengan munira . then aku pergi surveh kedai macam jual - jual patung . alaaaa lebih kurang macam action city kat city square tu laa . haaa , then teka laa aku nampak apa -.-


1 , 2 , 3

aku nampak rilakkuma tengah terbongkang . tengah terkangkang -.- wahhhh D: rasa macam nak amik je wehh rilakkuma tuu , tapi malang nya aku mampu melihat nya menerusi kaca yang tebal lagi bulletproof tu wehh D: betapa berharga nya rilakkuma tu pada aku wehh~

harga dia boleh kurang mengancam jiwa dan raga aku wehh , RM29.90 -,- aku tengah pokai , tengah RM00.00 wehh dlm poket ni . nak suruh munira belanja , dia pun tak ada duit . cukup - cukup buat beli kfc dengan ice cream apetah . haihhhhh . aku hanya mampu jilat cermin yang dalam nya ada rilakkuma tu wehh sambil nangis - nangis tersedu dan tersedan -.-


p/s ; nak kumpul duit bnyak - banyak then beli kan untuk aku dan dia :)