Saturday, July 30, 2011

satu sekolah , satu ragam -oo-

banyak kisah nak dicerita kan , tapi actly aku malas nak taip sebenarnya , kalau dalam diary boleh la aku rajin2 sikit nak tulis :p terbalik pulak kan? XD

kisah #1 ; saroja muka singa
okayy , aku terlupa lah cerita ni terjadi bila , mnggu lepas kot . lupa lah :p tapi yg pasti nya dia nie mngamuk tak tentu pasal lah -,- aku pun tatawu lah kenapa . mo-no-pos kot XD cerita dia macam ni , dia masuk je kelas then tetiba nak marah2 . putus cinta ke pn saroja? :p dia dah marah tu , aku dgn budak2 melayu yg lain , senyap jelaa . kiteorang belajar sivik okayy :p tapi budak cina still lagi nak buat bising , tak faham lah kenapa -.-

then , tak tahu lah hantu apa masuk dalam badan pn saroja tu , secara tiba - tiba dia hempas buku teks sejarah tingkatan 4 tu dengan kuat kearah gan boon long . alaahaii~ kesian gan boon long , nasib baik tak sawan :p kalau tak , tak pasal - pasal hari tu , ada consert black metal lagi XD lepatu , saroja terus keluar drpd kelas 4B tuu -,- lepatu aku terpandang muka dia , dia mcm tengah kesat air mata dia . laaa , menangis ke akak cantik? :p

then , budak cina semua nya pergi kejar pn saroja tu , dorang semua ckp mintak maaf and many more laa kan , malas aku nk hambik tahu -.- sebab aku tau , aku tak bising , and aku tak berbual time dia ajar dlm kelas . tetiba ada mak cik buta dtg , dia tengah ckp tapi masa tu dlm kelas tu aku , ain dgn ebal jee ade XD dengan kasih dan sayang aku kepada mak cik buta tu , aku derma la seberapa banyak yang boleh :)

kisah #2 ; hari koko yang cacat
okayy , cerita ni pulak pasal hari koko yang cacat? kenapa cacat? okayy , baca ni dengan teliti , sebelum tu , pergi rembat kanta pembesar kt makmal sekolah dulu :p dah? okayy , baca ni cepat ! hari koko kat sekolah aku , sambut pada hari rabu , tak lagi hari sabtu , selalu sekolah sambut hari sabtu kan? haaaa , sebab tu lah sekolah aku ni cacat siket -.- (sebenarnya cacat banyak)

actly , hari koko masa tu sangat lah tak best . sumpah tak best . macam hapa jee -.- bosan gila babi . sebab , makanan tak best langsung eventho ada jual j.co -,- tapi aku tak beli sebab mahal . then , ada rumah hantu and cafe bertema kan hantu . budak cina kelas aku lah yang buat , habis kelas , teramat lah kotor ! nasib baik diorang semua kemas balik -.- kalau tak kemas , aku mengamuk , fedulik hafe? :p

tuu je kott yg setakad ni aku ingat -.- biase lah , memori kepala otak aku ni bukan nya macam albert einstein tu haa -,-