Tuesday, August 9, 2011

babi kau , thats all


aku tengah geram ni . geram macam nak maki berbakul - bakul , tapi bulan ni bulan ramadhonn , so aku kena jaga mulut aku eventho aku tak boleh -,- nak maki siapa? maki MAT SALEHHH YANGG HNSEMM  TU -,-

okayy , mula - mula aku ingat aku nk design layout kt vampirefreaks ni . yaa itu profile aku . then aku terjumpa lah layout macam ni --> click here . lepastu , aku ubah - ubah lah sikit , nk aku punya design tapi guna sikit code yang MAT SALEHHH YANGG HNSEMM  TU buat . okayy nama anjing tu NATHAN. macam nama keling kan? hahaaa :D so , aku ubah lahh jadik design aku sendirik . konon dah hebat lah tu boleh design layout. konon dah macam graphic designer lah tu.

then , aku nk letak gambar ni --> click here sebagai header aku . tak paham? okayy , refer sini . yaaa ! aku dah dapat bayang kan dah macam mana bentuk dia. aku dapat bayangkan macam mana kecantikan profile aku tu! tapi malang tu bau dia bukan macam perfume anna sui yang aku selalu pakai pergi sekolah -,- (budak poyo)

then , aku ni dengan berani yang tak terbelah bahagi ni , aku tanya lah si NATHAN tu (nk je aku panggil setan) japp ehh , aku print screen . kau bacalah dengan rakus tahap kuda . jangan lupa bismillah tu.

P/S ; BACA [ORIGINAL MESSAGE] DULU YE.

#1 (click untuk membesar)

#2(click untuk membesar)

#3(click untuk membesar)

#4(click untuk membesar)

P/S ; BACA [ORIGINAL MESSAGE] DULU YE.

tahiii ahh kau! mata duitan lahhh. cuba lah derma sikit kt aku yg serba kekurangan ni . hishhh . nak duit jee tahu . tampooo kanggg. aku mintak tolong kau buat lepatu kena bayar pulak ! tuu nama nya nk duit . hishhh -,- tampoo kanggg! tauu lah hensem , pandai css dengan html , so nk berlagak dengan aku lah? tampooo kanggg ! menyampah aku .

lepatuu nak bangga yang konon nya kau ni baik orang nya , kau ckp kt message tu "i'm a really nice person and i'm generous enough to offer" ehh , lancau luu lahh -,- masuk bakul lepatu angkat . aku message kau baik - baik , lepatuu kau balas tahi , pergi masuk kubur luu lah sana . menyampah aku , tampoooo kangg!

 p/s ; tampooo kanggg !