Sunday, August 21, 2011

D-A-M-N


damn , aku tak tahu laa kenapa tiba - tiba jee aku mimpi dia , homaigoddd , kuat kan lah semangat aku nak taip pasal dia . Sekali lagi , aku terpaksa taip pasal dia. Actly , aku dah tak nak lagi post pasal dia kat belog aku yang comel lagi momel ni , tapi nak buat macam mana , I have to~

starting dia macam ni , mimpi aku ni pelik sikit -,- nak cerita merita pun kau tak akan fahgam punya~ tapi aku try jugak nak story sebab nak share kat kau laa , hihi. okayy memula macam ni , aku keseorangan dalam toilet perempuan (toilet sebelah bilik seni) then , aku nampak dia sorang jugak kat depan bilik seni tu , so , aku pun lari lah pergi kat makmal pn. law (makmal kbsm 1 kott)

tapi eventho aku lari menuju ke "makmal sains" tapi berubah menjadi bilik seni jugak , astaga , mentang - mentanglah dia tuu pandai bab - bab melukis , mimpi pun nak babit kan seni -,- okayy sambung , then dalam "makmal sains" tu , bilik dia bersepah sangat , tak faham kenapa . Then , aku lari lagi , aku pergi balik kat toilet perempuan (sebelah bilik seni) tuu. Aku nampak dia datang kat aku , aku tak tahu secara tiba - tiba aku dengan dia duduk rapat - rapat , lepastu , peluk - peluk (ya Allah , kuat kan laa semangat aku)

tiba - tiba tak tahu macam mana mimpi aku , aku dengan dia pergi kt satu tempat , tak tahu kat mana , dia peluk aku daripada belakang~ (ya Allah , kuat kan lah semangat aku) aku macam lemah longlai <-- eceh , tapi betul ! aku macam dapat rasa dia buat betul - betul kat aku~ dalam mimpi tu kan , aku tak boleh nak cakap dengan kata - kata and tak dapat nak taip dengan aksara - aksara moden ni <-- eceh

mimpi aku tu , terngiang - ngiang kat kepala otak aku . aku macam tak percaya wehh . aku menangis wehh , tak tahu kenapa -,- rasa macam , ewwwww . but tak sangka lah kan , tetiba aku mimpi pasal dia , ape kehee pulak kan -,-

p/s ; ya Allah , kuat kan lah semangat aku :' )