Thursday, August 11, 2011

hour by hour

so , aku nk cerita pasal kakak aku yang telah dipersetankan oleh tunang dia -,- jangan fikir yang bukan - bukan , cuma ada salah faham sikit . tapi aku tak tahu lah ape punca nya -.-

okay , cerita dia mcm ni , aku dengan kakak aku tunggu anak sedara aku , balik drpd sekolah agama sampai pukul 3 petang. then , tiba - tiba henset kakak aku berdering <-- ecehhh. then , kakak aku ckp hello tuu banyak - banyak kali . then kakak aku letak. muka dia dah menunjukkan reaksi tahi . aku pun cuak. dalam erti kata lain , nak jugak :p

selepas beberapa minit kemudian , hnset kakak aku berdering lagi . dia angkat then tetiba aku tengok kakak aku menangis. kakak aku ckp "kenape nie~" "mane adee~~" "dia ni kenapee sehh?~~"  si lelaki nya ckp , kakak aku ada jantan lain , sebab masa first - first si lelaki tu call , dia dengar ada suara lelaki . menangis lagu alesana kakak aku -,-

kakak aku dah menangis2 dah tu , tapi si lelaki ni tetap nk tuduh kakak aku ade jantan lain~ ya allah , sumpah masa tu , aku dengan kakak aku je ada dlm kereta masa ni . kesian kakak aku , haihhh , kalau aku BF aku tak nak percaya ckp aku , aku tembak guna senapang gajah jee kat kepala dia. habis cerita -,-

okayy , kat sini aku nak menekan kan bahawa , kepada kaum adam , kau jangan lahh simpan EGO TAHI kau tuu . bila perempuan tu sayang kau gila - gila , hargai lah dia sebaik - baiknya. jangan lah kau buat dia sakit hati sebab dia maybe akan sakit hati tengok kau. ohh lelaki , jangan kau fikir kau hebat macam buaya yg duduk kat padang pasir. sekian , terima kasih -,-