Friday, September 30, 2011

between alice and jasper


Salam semua :D wahhh, tup tupp, tak sangka raya dah habis rupanya. Sedar tak sedar besok dah 1 Oktober 2011. Cepat betul masa berlalu yee. Sedar tak sedar jugak, tahun depan aku amik SPM -..- sangatlah menggerunkan bila dengar "tahun depan aku SPM" o.0

So, tadi lepas aku buat kerja KURUS akaun yg susah lagi banyak dan memeningkan kepala ni, aku tengok laa tb kejapp sebab 'Christopher Drew' aku suruh tengok tb 9. Ek elehh, pasal Dj rupanya. Ingat kan ada muka cik manis, rupanya pasal cara-cara nak main Dj tu. Aku beralih kn pulak channel 411 (astro) wahhh, ada cerita Toilet Twilight Eclipse laa :D bukan main gembira lagi. Cerita tuu romantik wooo~ 

Aku tengok punya tengok, fuushiooo, dia punya ayat-ayat cintan cintun dia semua keluar wehh. Kalah A. Samad Said yg mengarang. Kalah jugak William Shakespear yg bikin cerita Romeo&Juliet tu. Kadang-kadang kan, aku terfikir, bila lahh aku nak dpt lelaki kacak yg kuat lagi gagah perkasa macam jasper. Ohh, aku lagi suka Jasper berbanding Edward sebab Edward tu hnsem sgt lah, aku tak suka. Jasper dia machoww, sesuai dengan Alice : ) macam aku dengan dia lahh, kan? 

Kadang-kadang, aku nak jugak jalan cerita aku, maksud aku, jalan cerita kehidupan dan percintaan aku 100% sama macam cerita Twilight ni. Aku ada jugak berangan, aku ganti kan Alice tuu jadik aku. Hihi, mesti best kan? Lagi best kalau aku gantikan tempat Bella  Nanti aku boleh dapat lelaki yg selalu protect aku. Boleh cium-cium sekali dgn Edward xD Mana tahuu rezeki menyebelahi aku, tetiba orang luar negara add aku kt pesbuk, then dia ckp, dia nak amik aku berlakun cerita Twilight :3 hihi. Ehhh tengok, ada jerawat tumbuh lah! siapa tak nampak, dia buta >.<

p/s ; CIK MANIS LAGI HENSEM, KAN CIK MANIS?