Tuesday, October 25, 2011

KLIP 3GP


Orait orait, ohhyeahh oyeahh, sabar. Tahu lahh tengah stim. Sabar sabar. Hahaha :D Salam 1Malaysia semua. Today aku nk cerita pasal movie Klip 3gp ni. Sumpahhh! Sumpahhhhhhhhh! Tak best -.- yaa, tak best. simp;e and easy to understand - TAK BEST -

Aku tengok movie ni kt U Mall. Siapa-siapa yg duduk kt Taman Universiti ni tau la kan kt mana U Mall. Aku pergi melawat U Mall tu dengan Munira. Kawan baik saya yaa : ) Dia yg nak sangat tengok cerita ni. Aku ingat best sangat. Mana tau kt dlm panggung wayang tu boleh stim stim, sekali, ek elehhhh, macam ape jee kan movie ni. Membazir nokk aku tengok movie ni. Melayang RM8 aku tengok movie ni. Baik beli waffle perisa chocolate, lagi sedap dan berbaloi-baloi.

Aku tak dapat nok nak cakap pasal sinopsis dia, sebab aku sendiri tak paham cerita ni. Jalan cerita dia berbelit dan terbelit sebab membelit. Cerita dia macam, dia meng-previous-kan jalan cerita tu. Aku sendiri tak dapat nak tolong semua rakyat jelita sebab mak sendiri tak paham jalan cerita dia. Orang lain yg dia tett, orang lain yg kena bunuh. Hanya Allah, pelakon, staf2 sokongan cerita tu yg faham. Sekian terima kasih.

p/s ; Rambut perempuan tu lawa, kelasss kau nokss! Awww