Saturday, October 1, 2011

list them out!

Salam 1Malaysia semua (1Malaysia sgt) okayy, hari ni sumpah aku tak tahu nak update apa. Sangat membosankan yee hari ni. Btw, mak aku best lah pergi berkelah. Aku pun tak tahu dia berkelah kat mana. Katanya dekat-dekat nak masuk kong kong sana. Kong kong tuu ialah salah satu jalan dimana famous sangat sebab kt situ, org ckp banyak hantu :/

Mak aku bertolak pukul 7:30pm. Gila tau dia tu. Berkelah tengah2 malam cemgituu. Aku tanya balik, ohhhh, ada 'camp fire' gituu dehh. Buat barbeque tengah-tengah malam kt tepi pantai yg indah tuu. Tak tau pulak kt Joho ni ada pantai yg cantik. Pantai yg paling cantik yg aku pernah jenguk kat Joho ni ; sebelah flat sri stulang dengan kt stulang laut :p So, aku tak tahu nk cerita apa, aku just nk bagi tau kau, aku nak apa kt dlm dunia ni : ) errr buat masa sekarang lahh :p

 si dia :3
 kawan yang baik
 family yg sporting
 gadget yg mewah
 barang-barang dropdead
 bilik yg bersih dan besar dan cantik
 hilangkan penyakit yg tak guna ni
 muka macam Audrey Kitching or Audrey Hupbern
 body macam Kiki Kannibal
 suara merdu macam Izzy Murder

p/s ; tak tahu nak list apa lagi :p