Saturday, October 29, 2011

speechless


Salam 1Malaysia semua. Ohh, aku tak tahu nak update apa lah. Btw, aku baru balik daripada rumah Munira tu, sangat lah best duduk rumah dia sebab aku boleh turun bandar and boleh jumpa budak-budak yang sedang menyawitkan diri mereka. If aku turun bandar pun aku pun menyawitkan diri aku jugak, ye dakk?

Aku nak cerita pasal si dia boleh tak? : ) Aku just gelar kan dia Gemuk jelaa okay? Tak payah nak open sangat sebab ianya tak perlu : ) Okay, the given named was Gemuk and 15 years of age. I was taken by him since September 15, 2011. Tu bukan tarikh keramat sebab nombor dia tak lawa -> 15092011 Allah, nombor tu tak cantik betul so, tak keramat langsung lahh. Cuma ada kejadian yang tak diingini lah kan~

Aku memang dah lama kenal dia. Dia pun cakap dia start kenal aku masa dia Form 2. Wahh, tak sangka begitu famous aku dikalangan budak-budak petang masa tu, puih puih :p Then, aku memang dah ada number phone dia and dia pun memang dah ada number aku. Lupa dah cane dia ada number aku -..- Then, satu hari tu (tahun ni) dia teman aku balik. Dia tunggu sama-sama lah dengan aku kt depan sekolah. Bergurau senda dengan dia kejap #o0o Lepastu dia curik IC aku. Wtf~ dah smpai rumah carik punya carik IC aku tu, tak jumpa! Text dia, tanya mana IC aku then dia suruh carik bebetul. Finally, jumpa : ) bermati-matian ingat dia dah amik. Iheee.

Lepas tu kita text-text laa kan. Bebual itu ini sampai tahap klimaks. Tetiba bebual pasal ex dia. Nasihatkan dia sikit-sikit then masuk bab couple mouple pulak. Terpesong jauh~ Mula-mula dia ajak-ajak ayam, ada sikit mintak #o0o laa kan. Hishh, then satu hari tu, aku mintak dia teman aku pergi hospital sebab kawan aku --> Firz masuk hospital. Dia pun, okay. Dia teman aku pergi sebab aku tak ada member. Member pun tak boleh pergi sebab tak boleh pergilah. Sampai kt hosp masuk kedai cenderahati pulak. Ingat nak bagi Firz buah but macam tak kena pulak. Entah lah -___- Tetiba aku tengok dia, dia tengah pandang satu meinan basikal. Aku tengok dia lama jugak, lepastu tanya dia, kau minat ke benda-benda macam ni? Dia angguk perlahan. Aku nak ketawa jee kuat-kuat masa tu, basikal? Macam budak kecik okayy. Tapi bila selidik bebetul, tengok youtube, tanya encik gugel yang hnsem tu pasal benda yang dia minat. Tak sangka, agak COOL laa jugak : )

Lepas balik drpd hosp tuu, aku ajak dia pergi makan. Kat mamak jorr -..- Aku ckp, makan kt mamak lagi best. Sedap dan mengenyangkan perut aku yg comel ni : ) Dia pun jenis tak kesah. Ihee. Belanja dia makan kt mamak. Lepastu, bebual laa pasal si sumbing. Memang betul cakap buku bahasa melayu "malang tak berbau" masa tengah makan, jumpa pulak si sumbing dengan tangan berbalut. Ahahaai, sumbing tu patah tangan. Ahaha, tu laa kau, lain kali jangan copy style Gan Boon Long. Kan tangan dah patah.

Lepas dah habis makan, balik sekolah balik. Tunggu kakak kt depan sekolah. Dia pun teman aku. Masa ni aku dengan dia kawan jorr. Ihee, bebual-bual. Ketawa dekah-dekah, lepastu kakak dah sampai. Adoi, potong stim betul. Dah bangun tu tetiba dia cakap "kau serious tak?" Aku mula-mula memang tak faham. Tetiba teringat masa text aku ada ckp pasal seroius merious ni, terus aku angguk. Tandanya aku setuju la bodoh jadi gf dia xD ewahh : ) Masa tu tak berapa nak excited sangat, tak tahu kenapa. Dia senyum, aku terus naik kereta terus blah. Lepastu dia text "Thanks :)"

Aku sedar kan diri aku bebetul "aku dia punya, betul ke? macam tak percaya je." Aku tak tau nak tulis apa lagi. Bebetul tak tahu, aku terdiam sekarang -___- Kisah aku dengan dia tak se-romantik mana pun. Aku dengan dia biasa-biasa je. Aku dengan dia pun text guna "kau aku" Aku pun tak kongkong hidup dia, dia pun tak kongkong hidup aku *capai hnset nak text dia* *tengah taip "gemuk, hari ni balik pukul berapa?" lepastu teringat dia tak ada krdit, delete balik text tadi, smbung taip blog* *tukar lagu kt lappy jap* *pilih lagu 3 jam* *sambung taip* Dia simple. Dia suka bmx tah apa-apa tah tu. Tak amik tau lah. Dia jenis yang tak suka kena kongkong. Dia nak hidup dia bebas. Dia kuat nganjing jigak -.- Dia gemuk so nampak pendek :p Dia tak suka perempuan rambut pendek :| (ingat nak potong rmbut) Dia faham keadaan aku. Dia terima aku seadanya (thanks) Aku dah bagi tau dia everything, dia faham, dia nasihatkan sikit-sikit : )

Secara tuntasnya, aku dengan dia biasa-biasa. Aku bukan jenis yg keluar dgn dia, amik-amik gambar. No. Tak ada pun. Amik gmbr pun sekali (gambar aku dgn dia pun mana tah pergi, dah delete kot -__-) Aku tak buat relationship kt pesbuk sebab aku tak nak. Dia pun tak nak. So, tak payah lah : ) aku dengan dia tak menunjuk sangat laa kan. Sebab takut tak kekal (harap-harap kekal lahh -..-) nanti buat malu jee. So, biasa-biasa jelahh. Tak payah nk menunjuk.

p/s ; Aku nak cubit kau lagi sampai lebam. Haritu kau tunjuk, cuma kuning je kan? Haha : )