Monday, November 21, 2011

Contest Simple But Awesome

Hello semua, saya telah di-tagged by --> http://storyofmylife-fiya.blogspot.com Mula-mula tengok, ape kejadah ni? Blog biasa tetapi menarik. Blog aku ni, serabut kott rasa nya. tak ada maknya nak simple-mimple segala. Yang tak boleh tahan tuu, ada org sponsor hadiah. Sumpah hadiah menarik >.< dapat Lomo kauu~ Kau tak tahu lomo tuu ape? astaga, hidup pada tamadun Mesopotamia ke kau ni?

ini lomo
|
|
|
V


Hadiah dia semua mengancam jiwa dan raga aku dohh D: memang teringin nak menang, but aku admit gila mesti ada yang banyak blog yang simple but awesome. Blog aku mana nak aweome sangat. Blog aku just awesome but simple jee. Haha :DD syok sendiri folakk. Ape-ape pun hadiah dia boleh buat aku terkencet dohh >.<
  • A Lomo
  • A Viscosa Shawl
  • An Owl Necklace
  • Contact Lens
  • Topup RM5 Maxis/Digi/Celcom
  • 3 Random Necklaces
  • 3 Random Rings
  • 4 Ribbon Broochs
  • 1 Syria with 2 tone (pink kalor)
Kau nak ke bagi semua benda tuu kat aku? Tak nak kan? Hahaa, mak bapak aku pun tak ada masa nak layan aku, nak belikan semua benda ni :/ tak apa lah. Aku enter contest ni pun saja-saja jee. Kalau menang, alhamdulillah, kalau tak menang, aku bakar kedai Pak Jabit. Rules dia pun simpe but awesome jugak :)
  • Kau mesti orang Malaysia.
  • Mesti ada blog
  • Follow blog ini --> http://www.rainbowmeadow.co.cc (tak wajib)
  • Buat entry pasal contest ni
  • Tag kt member yg ada blog (tak wajib)
  • paste link entry yg pasal contest ni kt comment blog dia.
Senang jee jahh rules dia. Tak payah susah-susah kena bayar RM100 :p hihi, best kan dapat hadiah ni? Lagi-lagi dapat LOMO tuu, cer cita siapa nak bagi aku lomo secara FREE dgn hanya post entry jee, fuhhh. Berminat nak join? CLICK HERE