Tuesday, July 19, 2011

black metal <--fuyohh !

hello jackass semua :D hari ini aku nak meng-share-kan story morry aku yang aku lalui sepanjang hari aku pergi sekolah tadi . berdasarkan title di atas "black metal" yang membawa maksud ada consert black metal muahahaa :D motif? apa motif aku update blog pasal black metal? nanti kan kedatangannya (kedatangan apa wehh?)

(cercita cercita) cita dia cam ni , kat sekolah tadi , pada saat - saat klimaks nak pulang ke rumah , dalam pukul 1:05pm la kan , tetiba aku terdengar jeritan entah dari siapa lah gerangan nya . aku ingat kan ada consert black metal ke , ada histeria ke , rupa - rupanya ada budak kena sawan (ek elehhh)

ohhh~ gan boon long rupa nya . lahhhh~ bala - bala~ tak pasal - pasal , dah ada consert black metal sebab orang ramai berkerumun termasuk kelas - kelas lain . mendapat sambutan hangat jugak si gan boon long ni :p lepas ni , gan boon long pergi sekolah kena pakai jacket kulit hitam yang mempunyai sembilu yang munusuk hati , eyeliner tebal - tebal konon nya death metal laa and kasut kulit buatan tangan daripada ah choi XD

then , manusia yang mempunyai sivik seperti aku dengan kawan kepochi aku (ain) pun nak tumpang ke-glamour-ran jugakk , hahaa :D aku dengan ain tolong angkut barang gan boon long , bawak masuk dalam kereta parents dia . tengok?! betapa mendalam nya cinta dan kasih sayang antara aku dan ain terhadap gan boon long ni ;p konon jiwang tak berkarat la tuu XD

tanpa disangka - sangka , cikgu bahasa inggeris saya , puan azzuwin , menangis -.- ea? betul ke? ye kee? tak percaya laahhh~ sila tanya pada si saksi ni (sambil tepuk - tepuk dada) aku sendiri nampak yang cikgu gila panic kat kelas , sampai menangis - nangis segala . terkujat , terkezut , terkezat pun ada jugak ! tak sangka dohh , tengok ?! betapa mendalam nya cinta dan kasih sayang puan azzuwin kepada anak muridnya , gan boon long :)

p/s ; long live "LONG" :D