Thursday, July 21, 2011

kau ada? kau tak ada~ [part 2]


hahaaaa >w< aku punyaa hapyy tak macam orang lain happy wehhhhh~~ aku tengahh happy plus excited = happited >.< aku happy sebab apa? okayy , mehh sini pasang telinga . ehemmm , cita dia macam ni~

kau tahu kan post yang ni --> [click here] cerita pasal red.fm kan? kan aku ada hantar song request kan? hahaa , then masa aku mintak lagu tu , tak sangka pulak rudy & jeremy ni yang call ! wahhhhh >o< aku guna hnset bapak aku laa kan , then tetiba dia call . so our conversation begin like this ;

red.fm ; hello saridah
me ; err , hello
red.fm ; we are rudy and jeremy from red.fm
me ; haaaaaa? hoomaigoddddd~ >.<
red.fm ; are you driving now?
me ; **yes , i'm going to school right now
red.fm ; youre going to school huhh? okay , what song did you like to hear?
me ; nicole scherzinger baby love~~
red.fm ; now we are gonna play this song for you.
me ; thank youuuuuu~~
red.fm ; enjoy listening tho'
me ; thank youu very muchhh~~!
red.fm ; youre most welcome~

haaaaa~~ macam tuu aku bebual . kira aku beruntung laa kan? pfft :p kau pernah ke? tak pernah kan~ kalau pernah pun , kau hantar sms then dj tu tak baca kan? pfft :p hahaaa , ni radio tu sendiri call aku wehh~ hihikkk ><' aku jakun . memang jakun gelaa , tak tahu kenapa .

lepatuu kan wehh , aku dengar suara aku berkumandang kt radio wehhhh~~ >.< selalu nya kita dengar suara kaki tangan makhluk mana tahh kan , ni aku pulak dengar suara aku sendiri wehh~ bapak aku dah senyum - senyum :)

p/s ; ingat kan nak cakap , lagu tu dedicated untuk dia , tapi aku malu -,-