Wednesday, July 20, 2011

kau ada? kau tak ada~


ada sedikit happy :3 meowww~ hahaaa :D okayy , cita dia cemni . aku pergi sekolah pukul 6.30 gitu la . 6.30 keluar rumah tau ! bukan 6.30 bangun macam kau , puihhh ! hahaa :d okayy , aku pergi sekolah buka lah radio red.fm :3

kau pun tahu kan yang kebanyakkan radio selalu nya mesti ada cakap permintaan lagu kan? so aku kira nya mintak lagu laa kat red.fm ni :) then , dia suruh sms laa . then aku sms mcm ni

red saridah nicole scherzinger - baby love

hahaaa :D lepatu aku dapat meset pengesahan laa , contoh nya , thank you for blablabla laa kan~ then tetiba hndset aku bergegar . ingat kan ada gempa bumi tadi :p rupa - rupanya ada orang call (ek elehh) then aku tenung nombor tu , 03-******* 03 dari KL kan? aku da dup dap dup dap . siapa pulak call aku pepagi buta ni? macam biasa , aku tak angkat sebab aku tak kenal . then , dah nak sampai sekolah , aku terdengar dj tu cakap cemni "hello saridah blablabla" tapi perempuan lain yang jawab .

aku dengar pumpuan tu cakap "thank you very much" tuu je ==' aku pelik . siapa perempuan tu? hahaaa :D penipuu ni tauuu dj kat red.fm ni XD excited akuuu tak tersangka - sangka wehhh ^w^ sebab nama aku keluaa radio wehh~ :) tak pernah - pernah nama aku kelua kat radio wehh :) nasib la~ besok nak buat lagi lahh , hikhokk ^..^
 
 
p/s ; kau ada? kau pernah? kau tak ada~ kau tak pernah~ :p (riak ni)