Wednesday, August 24, 2011

benda ni wujud sebelum zaman jahiliah lagi

so , apa kehee benda nya tu? lahh , cuba la teka . benda ni , semua orang ada , memang adat lah semua orang ada , oliver sykes pon ada , BFF aku pun ada , pengetua sekolah kau pun ada , malah! malah , gan boon long pun ada :3 malah ! aku pun ada -,-

nak tahu apa jawapan nya? tunggu sebentar lagi :p hahaa , jawapan nya ialah~~ (jeng jeng jeng ! everybody jeng jeng jeng) masalah -,- yaa , jawapan nya masalah laa . semua orang ada masalah eventho , najib sendiri ada masalah , kan najib kan?
so , this entry , i wanna dedicate to my beloved friends , all of my friends. aku actly , nak bagi nasihat kat ain and wanaa <--especially lah kan. face it strong bebeh , cheer up , jangan moody : ) aku ada kat belakang korang , aku senantiasa sokong korang eventho korang tak perlukan aku. aku sentiasa bagi nasihat yang mungkin relevan and dapat diterima akal dan otak yang berfungsi untuk menilai nasihat aku ni (ecehh , ayat kemain lagi)

ain ; happy laa sikit : ) aku tak nak ain yang ego , aku nak ain yang selalu happy , yang tak suka marah - marah. yang tak pernah nak balas dendam or whatsoever laa kan . sampai bila kau nak macam ni? aku tak suka tengok kau macam ni , kau kan happy - go - lucky girl . titiba berubah ni kenapa? tak kan laa sebab dia , kau jadik moody terus macam ni? ain~ aku pun bukan lah hebat sangat nak bagi ceramah macam fadzilah kamsah dengan dr. sms (sheikh muzafar syah *tak tahu eja) tapi atleast , aku bagi sikit nasihat : ) ain , aku dah lebih makan garam drpd kau , aku pernah duduk kat situasi macam kau : ) aku tak nak tengok kau gelak tapi dlm hati macam spender basah.

wanaa ; at last , kau menangis jugak kan? hahaa , hati perempuan memang lembut and susah nak keras , kau tau tak , kalau boleh aku selalu terkenang kan pasal dia eventho dia dah ada gf : ) aku pun tak boleh nak cakap yang aku ni anti - lelaki tapi kadang - kadang diorang yang buat kan hati kita jadi lembut , ye tak? wanaa , eventho kau "tersepit" tapi aku tau , kau boleh keluar drpd "tersepit" tu . and ohh yee , aku hampir - hampir nak taip "terselit" sorry sorry XD sabar yee wanaa , and aku pun dah lalui perkara yang sama macam kau : ) kalau aku jadik kau , aku buat bodoh , eventho dia appreciated kau macam nak rakk , tapi tak semestinya dia sayang kau : ) kau kena tengok jugak hati dia macam mana : ) ikhlas ke tak , kan?
p/s ; sharing is caring