Tuesday, August 23, 2011

the shit-test moment that i've ever had

aku sebenarnya tak tahu nak update pasal apa since aku update pakai laptop kecil yg kerajaan bagi pada aku (fuck) memang tak sedap berbanding laptop acer aku yang BESAR lagi COMEL :| okayy , aku sebenarnya memang banyak benda nak story cuma tak tahu nk cerita macam mana.

first of all , aku nk cerita pasal famili aku yang serba biasa ni. Tadi buka puasa , muka semua macam spender basah boleh? muka semua kalau boleh nak lawan , siapa muka paling ketat macam spender G-String aku. Memang menyampah gila. Muka nak marah je~ sakit siak hati aku . Aku teringin nak buka puasa , macam family yang lain. Yang ketawa sama- sama nya lain , yang juadah nya banyak sampai tak termakan nya lain >:( lepas buka , sembahyang sama - sama . masa sahur makan sama - sama . ni , terbalik pula :( aku sahur sorang - sorang , makan pun tak selera , buka makan dua lauk je tadi. Bukan tak bersyukur tapi . . . tak ada apa2 lah -,-

mama , baby nak buat kerja kursus guna laptop lagi satu pun tak boleh ke? baby tak nak pakai laptop kecil e-ni (ini) :/ annoying gila boleh tak? dah la kecik , mouse dia lembab gerak , selalu jam , kadang - kadang mouse tergerak cepat sangat sampai ter-cancel webpage , lepastu tak boleh "ctrl + mark" dlm masa yang sama , memang stress , my stress cant say by word , only me can feel it. mama control hidup baby , mama simpan laptop baby , mama simpan mp4 baby ! mama tak faham perasaan baby , hidup terkongkong tuu seksa ma~ mama tak rasa apa yang baby rasa , mama cuma nak baby pandai , masuk university , jadik cikgu bahasa inggeris . tu jee yang selalu mama cakap . ma~ mama tu cakap guna air liur , bukan pakai duit indonesia ma~ baby pun nak jadik macam budak - budak lain jugak ma~ baby nak keluar dengan kawan - kawan baby , ma~ budak terkongkong ni laa yang lagi liar drpd budak yang selalu keluar lepak dgn kawan - kawan dia ma~

yang buat kerja kursus akaun nya pulak lain , banyak betul masalah , ehh masalah ! kau satu hari tak kacau hidup aku tak boleh ea? ape masalah kau haa masalah sampai kau nak carik masalah dengan aku? kenapa hidup ni kena kongkong dan selalu terkongkong? hishh , hidup bebas pun ada banyak masalah -,- tampooo muka masalah ni karanggg. kadang - kadang terniat jugak nak jadik budak jahat (ecehh) aset muka dah ada (muka berlagak) cara bercakap pun okay (kena tambah perkataan "yo" je , cth ; yo , tengah buat ape yo? , konon mcm rappers termasyhur) cara berjalan kena baiki sikit (kena jenjit sambil mendada , macam aqilah , opss) suara kena garau (kena banyak berlatih sawan ni , gan boon long adalah cikgu rasmi saya) hishhh -,- kadang - kadang nak jadik kaya jugak -__- nak hidup senang , selop poket , duit senantiasa ada , tak kira walaupun satu sen -,- ni tidak , selop poket dapat habuk , selop beg duit dapat ji-ro (zero) selop beg duit orang baru dpt duit , dalam hati berkata "besok nak curik duit ebal dengan duit ain lahh"

p/s ; i've got a pocket full of dreams