Tuesday, September 6, 2011

DUA , LIMA , KOSONG !



salam semua :D okayy so , aku nak update pasal DUA LIMA KOSONG yee :3 aku pung tak tahu lah nak start daripada mana. Alahh , aku cerita korang buat - buat faham jelahh okay? mekacihh ^^ well , as usual , kelas aku (4Bestari <- folak) kena pergi bilik PPSMI. Jangan tanya aku apa itu PPSMI , sebab aku pung tak tahu , nyehnyeh. Masa tu pulak , cikgu BM yang ajar , so tak payah nak bagi focus sangat laa kan, sebab aku and the gang kn dah pandai , markah kitorang lagi rendah daripada budak cina , hebat kan? : )

Belajar BM tu , dah termasuk dalam kategori "tak payah belajar" lahh kan. Kita sebagai rakyat Malaysia , yang berbangsa Melayu ni , tak payah laa nak belajar sangat BM ni , yang penting dapat markah tinggi right? yelaa , dah tentu BM tuu dah jadi bahasa rasmi negara kan? asemenda yang aku membebel? Aku sendirik pun tak faham , okay aku mengarot.

Masa dlm bilek PPSMI , aku , ain and ebal , duduk kt tempat yang "terperinci" bak kata amaliah. Actly, "terpencil" , saja nak menggedik , hihi ^^ aku and the gang duduk kt situ sambil buat kerja karangan. Yelahh , mana tahu , dapat duit raya kalau buat karangan tu , tapi apakan daya . Duit kertas daripada dompet cikgu tu , malu - malu tahi anjing pulak nak keluar. Dah puas dahh pujuk. Suruh keluar drpd dompet cikgu tuu , tapi , duit tuu degil . haishhhhh -.-

Bila dah bosan buat karangan , aku , ain and ebal main satu game : ) bukan main "threesome" okay! -.- shitt~ main DUA LIMA KOSONG bahhh :D kau ada? kau tak ada~ main DLK (dua lima kosong) tuu sampai nak terburai bulu hidung ebal. Ya Allah , sumpah berdekak. Aku ni asek jadik loser jehh. Main jee kalah , main je kalah. haihhhhh -,- aku kan low pick up. Sebab tuu kalah -.- time aku cakap "dua lima kosong" tuu , tak ade pulak yang terkena , hati panas jee kan.

Lagi satu pulak , sebelum main DLK tuu , main "lat-talilat-tali-tamploi" lebih kurang gitu lahh bunyik dia -,- asemenda tahh main macam tu. Macam budak cacat jee. Budak cacat pun main chess tau -.-  wehh , besok main laa lagi. Kita main lompat tikus ke , main baling - baling batu ke. nak tak?

p/s ; aku LOSER -,-