Monday, September 5, 2011

HANTU BONCENG



ohayyy : ) kau dah tengok movie ni? ehh sumpah berdekak dohh , tak rugi RM11 aku tengok cerita ni. Kau jangan ingat cerita macam ni , bodoh-bodoh je jalan cerita dia. Best gila~ sebagai contoh macam movie 'Hantu Kak Limah Balik Rumah' sejak aku lahir , memang aku tak suka filem yang tajuk dia macam bodoh. Sekali , bila dah tengok , hamekk kau , sampai rosak cd tu aku tengok :p nampak sangat cetak rompak punya cd

well , cerita ni pasal Zizan tuu haa. Aku lupa apa nama dia , tapi yang aku ingat Jue Aziz panggil dia 'Buchuk' XD dalam filem ni , Jue Aziz tu berlakon sebagai couple si Zizan ni laa :D Zizan a.k.a. Buchuk , Jue Aziz a.k.a. Baby or Halimatun. Yang jadi hantu bonceng nya tu Juliana Evans kot. Dia jadik hantu sebab dia SORANG kena langgar dengan lori. Kelakar dohh XD tak boleh nak cerita sebab nanti meng-spoil-kan keadaan persekitaran.

Zizan menang motor *macam iklan power root pulak* "saya menang motor" hahaa :D si Zizan tu menang lumba motor laa kan , then dapat habuan , biasalah , dapat perempuan : ) then , dapat pulak perempuan kampung pakai baju kurung :D naik moto dengan Zizan , sekali dah jalan tu titiba , ada lori datang , laju gila lori tuu jalan. Then , Zizan sempat lompat drpd motor dia , si minah kampung tu je yang tak sempat. Bunyik macam tragik gila , tapi kelakar XD

well , aku tak boleh nak cerita sampai habis. Aku bukan 'Saridah Si Penyampai Cerita' <- bunyik macam nama aku ni macam mak cik kepoh pulak -.- apa pung tak boleh : ) korang tengok sendirik laa filem ni. Tak pun beli je cd cetak rompak, hahaa :D kat Ulu Tiram ni banyak jual cd cetak rompak , mehh lerr beli :D

p/s ; APA CELUP?