Thursday, October 6, 2011

aku lagi suka Avril Lavigne dulu, berbanding Avril Lavigne sekarang, kenapa?


salam semua :D ewahhh, bukan main lavigne lavigne lagi saridah sekarang yee. Hakkor pergi mana? Ohhh, Terry pinjam lahh. Bukan main hakkor lagi si Terry ni. Yelaa, member dia Gan Boon Long dah jadik black metal. Terry jadik laa hakkor, ye takk?

Aku update status ni bukan nak cakap pasal Gan Boom Long mahupung Terry Lu, tapi nak ckp pasal Avril Lavigne. Before aku layan lagu keras-keras #ecehh aku layan lagu pop punk, macam Avril punya genre ni. Mostly, music dia lebih kepada macam music budak-budak punk. Tapi, kalau real punk, dia lagi "heavy" daripada music Avril ni. Faham tak? Tak faham tanya Terry Lu.

Aku suka dia, sebab dia ni tomboy. Yaa, perangai dia ada sikit mcm lelaki, kan? Sikit lahh, tak banyak pun macam aku ni haa. And then, aku suka lagu dia yang lama-lama. Masa baru dia nak "up" gituu. Dia punya dress up macam budak-budak perempuan yang nakal. Aku susah nak cakap. Nak ckp dress up dia macam jantan, errr, tak sangat. Tapi macam tomboy laa kan? Contoh nyaa macam ni.
|
|
V

Macam lelaki kan? Tapi tuu laa, aku lg suka dia time-time macam ni. Dia lebih kepada rock. Tak macam sekarang. Lagu-lagu dia semua, jenis macam meluahkan perasaan dengan penuh kejiwangan dia. Tu yang aku tak suka. Tapi, kalau lagu dia yang dulu-dulu penuh dengan hentaman #ecehh maksud aku, kau dengar lagu "Losing Grip" "Anything But Orinary". Memang berbeza gilaa lah. Tak macam dia sekarang. Lagu, merepek-kerepek. Brrr.

perubahan yg ketara pada diri Avril Lavigne
ANDA PILIH YANG MANA?
SAYA PILIH YANG SEBELAH KANAN TU : )

p/s ; Lagu Losing Grip tuu khas untuk dia :") #timesedihjelah