Monday, October 3, 2011

JUST NOW


Alright alright, sabar sabar. Kalau yee pun nak dgr setori aku saboo duluu. Aku pun nak mula kan setori aku ni pun tak tahu macam mana :D ek-sai-ted ni tak terkawal pulok :p rasa macam nak terkinja-kinja sambil dengar lagu twingkel twingkel litel setar versi hakkor pulak :D aku tauu ahh aku ni kanak-kanak ribena. At least, ribena sedap. Kau kanak-kanak apa? Kanak-kanak F&N lahh ea?

Well, aku tak pernah rasa happy macam ni. Happy yg tak dpt nak diucapkan dengan kata-kata, happy yang tak dpt nk digambarkan dengan lukisan-lukisan hati. Happy yg tak terhingga tinggi nya sampai langit ke-se-ju-tahh! Ewah ewahh, happy happy aku pun~ lepas ni, mesti aku menangis kan? Adat lahh dunia mcm tu. Itu lah yg dinamakan sebagai "HUKUM KARMA" : ) now, lets begin with not too cute story, but it's nice when you feel it deep inside with your heart #ecehhh

Aku dengan selamba kucing nyaa jalan-jalan pergi kerys dengan dia (kerys lagi!) Dah tak ada tempat lain, so pergi situ jelahh. Lain kali bangunan kuning tuu tukar jadik THE MINI OF KSL :D Then, aku jalan-jalan dgn dia, boleh fulok terserempak dgn kawan-kawan sekelas dia. Tak boleh laa nak sebut nama, nak jaga publisiti orang kan ;) dia bagi inform yg ex boyf aku ada kt kerys tu. Dia pun dahh bengang. Dia ckp, perempuan tu selalu jugak lepak kt kerys. Aku pun buat muka cemgini --> ye kee? :O

So, tanpa melengahkan masa, aku ckp aku nak pergi toilet. Tanpa segan silu yg memang tak tersebati dlm kesemat jiwa hakkor aku ni, aku pun mintak ahh kt dia duapulohsen, hihi ^^ nak pergi toilet kataku. Bila dia nak bg duapulohsen tuu, dia rapat-rapat dengan aku lepas tu, jeng jeng jeng. Dia ckp pergi elok-elok and jangan lambat-lambat. And then 彼は私の額にキスをしたかったが、私はそれを回避しようとしている。hihi ^^ okayy muntah sekarang, uuwekkkk~

Aku pergi toilet and kemas-kemaskan diri aku. Aku pakai bedak sikit. Main 'sabun' siket, ehh? Lepas tuu betul-betul kan rambut sikit #poyo Lepastu pergi lahh kat mamak depan kerys : ) Aku tengok phone aku, ohh ada 1 missed call. Siapakah yg meng-missed call aku? Ohh, si dia rupanya. Lantas aku bertanya kepadanya "kau buat apee dohh call aku?" dia menjawab "kau lama sgt kat toilet tu, risau aku". Lepastuu pergi order air. Aku lepak kt mamak tu, aku tak makan pun. Just minum air. Dia ckp dia tak lapar and aku pun tak lapar. just haus je. So, minum je laa air.

Lepas tuu berbual pasal rambut dia. Rambut luu kena potong yee bangg? Dengan cikgu kaunseling yee bangg? Hahaaa, padan muka youu bangg. Then, aku showed my cell phone off kat dia. Saja nak bg dia tengok yg aku buat gambar dia as my wallpaper kt phone aku :3 Dia terkezut jugakk ahh. Lepastu, dia amik phone aku, gigibiru gmbar aku banyak-banyak. Tapi yg dia dpt satu jee. Muahahaha :D Lepas tuu, dia boleh pulak main curik-curik amik gambar aku guna hset dia. So, WTF laa kann. Dia ckp, kalau gamabr ni nak delete, main o-bey-jus dulu. Aku pun --> wokehh : )

Dia ckp, kalau aku menang o-bey-jus tuu, gambar aku tu dia akan delete. So, dengan berkat doa seorang jiwa hakkor yang kental lagi sental ni, aku menang pertandingan o-bey-jus tu. Dia kalah. Hahaaa, mula-mula dia buat bentuk gunting, aku buat bentuk batu. So, aku lahh menang. Dia tak puas hati, main o-bey-jus tuu lagi sekali. Aku pun --> wokehh : ) O-BEYY-JUSSS! ohh yeahhh, aku menang lagi :3 Aku buat bentuk batu, dia buat bentuk burung (angry bebird) HAHA :D then, gmbr yg dia amik secra senyap-senyap tadi tu pun dah delete. Lepas tuu dia tunjuk lagi gambar aku yg lain! Walauwehh >.<

Aku cakap kt dia, delete laaa yg itu. Burok ahh. Dia cakap, kita kena o-bey-juss! Aku pun --> wokehh : ) O-BEYYY-JUSSS! ohhh fuckkk, dia buat bentuk burung, aku buat bentuk laut D: dia menang lagi. Tak puas hati o-bey-jus lagi sekali. O-BEYYY-JUSS! ohhh shittt, dia buat bentuk batu, aku buat bentuk burung D: so, gambar tuu tak kena delete. And I'm just loikee --> WTF O.O masa ni memang berdekak gila. Aku dgn dia ketawa berdekak-dekah kt mamak tuu sampai semua org tengok. Memangg best :3 OHH-MEE-GLEE :3 best sangat masa ni.

Kita bebual cemtaik kan : ) kutuk orang bila ada orang lalu lalang kat situ. Hahaa. Macam kita ni perfect sangat kan? Tak apalah, bukan nya selalu kita buat mcm tuu sama-sama kan? hihi ^^ kalau ada masa lagi, kita main o-bey-jus lagi ehh? : )


p/s ; awak punya Teh Ais tuu manis sangatlahh, kencing manis nanti >.<