Saturday, January 21, 2012

Aku nak cakap yang . . .


Aku rindu kau. Tu jee. Ahaha, and lagi satu, lagu Padi - Sesuatu Yang Indah ni, khas untuk kau. Kalau kau tak faham apa yang dia nyanyi, aku boleh sediakan kau lirik dia. Nahh, baca lah : )

Kekasihku
Aku telah mengenalmu sekian lama
Sepatutnya aku bisa mencintaimu sepenuh hati
Kuharapkan engkau dan aku
Saling mengerti bukan menyakiti
Tak perlu lagi ada pertengkaran
Kini aku temukan
Telah aku dapatkan
Jauh sudah tersimpan
Sesuatu yang indah dari dirimu
Semoga aku bisa
Mungkin pun aku mampu untuk dapat
Memberikan tulus hatiku
Kekasihku
Betapa aku tak pernah dapat membuaimu
Dengan kata-kata cinta
Yang mungkin bisa menyejukkanmu
Sungguh aku masih ingin
Terus mencari dalam jiwamu
Rasa ini ingin kuakui
Kini aku temukan
Telah aku dapatkan
Jauh sudah tersimpan
Sesuatu yang indah dari dirimu
Semoga aku bisa
Mungkin pun aku mampu untuk dapat
Memberikan tulus hatiku
Kekasihku
Maafkanlah aku
Jika tak mampu bahagiakanmu
Memelukmu dengan rasa cinta
Kini aku temukan telah aku dapatkan
Jauh sudah tersimpan
Sesuatu yang indah dari dirimu
Semoga aku bisa
Mungkinpun aku mampu untuk dapat
Membahagiakan hatimu

Lirik lagu ni betul-betul luahkan isi hati aku. Cehh, sejak bila aku jiwang karat ni. Tapi betul lah. Aku tak dapat nak buatkan kau bahagia macam perempuan lain. Kita tak hang out mcm cple lain. Kita tak amek-amek gambar mcm cple lain. Kadang-kadang aku jealous gila dengan couple lain sebab dorang boleh buat mcm tu, tapi kenapa kita tak boleh buat kan?

Tapi, kadang-kadang aku terfikir, kau jujur ke dengan aku? Kau setia ke dengan aku? Selama aku cple dengan kau ni, kau tak ada layan mana-mana perempuan lain ke? Mustahil kau boleh jawab soalan macam tu, sedangkan kau dah macam-macam update pasal aku kt twitter kau. Kau cakap kawan kau yang update benda-benda tu semua. Aku percaya sebab selama ni kau memang tak pernah nak tipu aku. Sekali lagi kau cakap, hset kau rosak, so tak boleh text. Aku percaya juge sebab aku tak boleh nak text kau. So kite saling tak text. Dari situ jugak lah, aku percaya yang kau tak mungkin curang.


P/s ; babi babi, semua ni babi.