Sunday, January 22, 2012

Orang keling pun tak macam kau


Assalamualaikum -..- Okayy, hari ni memang aku tak ada mood. Tak tahu kenapa. Lepas tengok dia update status kt Twitter, terus aku bengang. Babi babi (-(oo)-) Ohh Tuhan, tolong laa bagi aku semangat nak update blog buat masa sekarang ni. Aku dah give up. Puihh.

Secara tiba-tiba aku ternampak gambar kau kt Twitter. Lepas tu, otak melayang sambil terfikir lahh kan. Dia ni ada Twitter ke? Tak apelah, try bukak. Bila dah bukak, ape kehe ni yob?! Bila masa kau ada Twitter? Okeh, fine, setakat Twitter, ape nak dikesahkan sangat. Lepas tu, saja nak stalk profile dia. Ehh cb ni. Dia update "Ada cple pun mcm sial, jalan dgn jantan lain. Dengan aku tak nak jumpa." Aku terasa sebab siapa lagi cple kau kan? At least, kalau kau ada perempuan lain, terpulang lah. Aku dah give up.

Jumpa kau kat sekolah, cakap pasal hal ni. Kau dengan selamba gajah nya jawab "Ohh, tu bukan untuk kau lahh~ Jangan laa terasa, kawan aku yg update status tu guna hnset aku." Aku pun diam jelahh. Terfikir, betul ke dia cakap ni? Pergi mampus lah. Dia cakap bohong dengan aku, kat akhirat nanti lidah dia yang kena potong, bukan lidah aku, hahaha !

Langkah beberapa hari, aku stalk Twitter dia lagi, mana tahu dia update yang bukan-bukan, tetiba aku terbaca lagi "Wehh, jgn terasa eh? yang tweet tu bukan untuk kau, tapi dekat org lain, sorry buat kau terasa." Lepas baca tu, aku buat muka WTF. Aku diam sejenak bersama kitkat. Aku fikir macam ni --> "Kau update, kau ckp "ade cple pun mcm sial, jln dgn jntan lain, tak nak jumpa aku" Lepas tu, kau update lagi, kau ckp status kau tuu, bukan untuk aku? Bukan ke kau ckp, KAWAN KAU yg update, lepas tuu tetiba kau ckp "YG AKU TWEET TU BUKAN UNTUK KAU TP UNTUK ORG LAIN". Kau nampak tak kekelingan dia?

Ohh, nak putar belit cerita lahh ni? Kau ingat kau ni Padayappa ke nak putar belit cerita? Lepas tu kau cakap hnset kau pulak rosak. Tadi aku stalk Twitter kau lagi, kau ada update status kt Twitter kau "2 hours ago" Kau update pakai ape? Hnset jugak kan? 3310 ke bang? BABI BABI. Dah lahh, tak payah laa fikir kan pasal benda alah ni. Tak masuk paper akaun SPM pun kan?  Buat bodoh jee sudah laa. Dia nak tipu ke, nak curang ke, pedulik hapee aku. 

P/s ; Aku dah bersedia.