Sunday, January 22, 2012

Y U SO CUTE?!


Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia, okayy, hari ni memang bosan gila, tak tahu nak update ape, tetiba *kcing* dapat idea. Aku nak tulis pasal budak kt dalam video tuu haa.

Okeyy, dia ni budak kecik umur 8 tahun. Nama dia Juliet. Aku tak sangka budak 8 tahun boleh minat music hardcore mcm tuu. Kalau aku dulu, bukan main ludah lagi musik-musik heavy mcm tuu. Sekarang bila jiwa dah hakkor, baru aku faham kepuasan tahap maksimum layan lagu hakkor. Kan bagus ada budak macam ni, memperjuangkan music heavy mcm ni. At least, belum lagi pupus daripada ingatan manusia, hahaa :D

Tapi jangan laa pengaruh kan budak tuu sangat. Kangg dah beso, melarat pulak. Ye dakk? Tak pasal-pasal dah beso jadi hamba syaiton -__- astaga, mintak-mintak ler dijauhi. Tak apelah, budak ni dah jadi contoh untuk anak aku. Hahaa :p jangan jadi macam aku, masa umur 15 baru tahu ape tu erti hakkor. Kalau aku ada anak nanti, aku masukkan dia kelas belajar main guitar. Paling penting, kelas agama. Aku nak anak aku pandai bab-bab agama. Bukannya jadi macam aku, sekolah smpai darjah khas, tapi buat dosa jugak. Haihhh.

P/s ; Nama anak untuk lelaki ; Andy <--cehh
Nama anak untuk perempuan ; Aurora <--cehh