Thursday, June 7, 2012

Aktiviti cuti sekolah


Assalamualaikum semua. Well, hari ni baru aku ada mood nak update blog. How pity to my readers. Mesti tertanya-tanya kenapa aku dah lama tak update blog, kan? Well, actly aku malas gila. Lagi pun aku tak ada topik yang nak dibualkan. Anyway, cemana korang punya holiday? Mesti bestkan? Mehh sini aku cerita pasal kisah aku masa cuti sekolah. Dengan sadisnya . . . 

Pukul 3-4 petang : Baru bangun mandi
Pukul 4-5 petang : Mandi, makan and tengok tv
Pukul 5-12 malam : Online Facebook, Twitter, Tumblr and VF
Pukul 12-3 pagi : Tgk tv

Keesokkan harinya . . . 

Pukul 3-4 petang : Baru bangun mandi
Pukul 4-5 petang : Mandi, makan and tengok tv
Pukul 5-12 malam : Online Facebook, Twitter, Tumblr and VF
Pukul 12-3 pagi : Tgk tv


Macam tuu lah duti harian aku daripada 26 May 2012 - 10 Jun 2012. Kesian kan? Tskk tskk, lagipun aku tak boleh keluar sebab parents aku tak bagi. Then, aku tak suka keluar just nak jalan-jalan memenatkan kaki. Bagi aku, kalau keluar rumah, mesti ada sebab. Lagipun, aku ni jenis manusia yang cepat bosan. Aku tak suka keluar rumah lepastu tak ada duit. Ya Allah, teramatlah boring~ Aku suka duduk rumah, bersendirian sebab aku tau, aku ni forever alone.