Saturday, June 2, 2012

Susah nak cakap


Assalamualaikum semua. Sorry sebab blog aku ni asyik salin kulit jee. Maklumlah, katanya dah besar nak jadi web designer kan? So, kena lah buat kerja-kerja mcm ni. Problem? Wahaha, aku memang suka design-design ni, tapi yelah. Perlu diperbaiki lagi bakat aku ni, cehceh :p Mata boleh rabak hoi kalau design jee kt komputer ni. Wa ckp betul, tak tipu punya.

By the way, aku tak tahu nak post apa sekarang ni. Yelah, mama tak ada kt rumah. Dia pergi rumah sedara so, aku bebas lah nak online sampai pukul berapa pun kan? Sekarang ni pun dah pukul 5:23AM. Kejap lagi aku off lah. Aku pun nak tidur ni. Besok nak beli topup lah. Dah lama tak text dengan ActionKamen aku -,- ActionKamen tu siapa? Adele :p Hmm, dah mengantuk gila ni. Tapi aku tak nak tidur lagi.

P/s : Daripada tadi reblog photo kt Tumblr, naik mengantuk pulak. Zzzzz