Wednesday, July 20, 2011

BOOOOO FOR US :DD

nyahahaha ! berdekak boleh cerita ni? ketawa laa wehh . hahahaa :D (belom apa - apa dah gelak ea?) macam bodoh je , pfft :p aku excited gelaa nak update ni , tengah taip laju - laju konon boleh pecut laa macam olahragawati sekolah menengah kebangsaan taman pelangi bawah 13 tahun :p

okayy , cita dia macam ni . kau tau subject PK? tak tahu? nampak sangat tak pergi sekolah , hahaa ! okayy PK tuu bukan fikir . aku punya short form ni bukan macam celaka sangat macam kau sampai tak boleh faham :p (cepat - cepat masuk dalam bakul , lepatu angkat , boleh?) PK aka pendidikan kesihatan . senang cita adik beradik , suku kaum kerabat , sesama sewaktu dengan PJ , pencegahan jenayah , opsss ! silap pulak (ecehhh) pendidikan jasmani lahh~ haiyaaaa -.-

aku nak mula kan cerita , susah betul kan? kena ada definisi untuk menerangkan apa itu PJ and many more :p okayy laa , aku cita . cerita tak berdekak ni start bila aku and the other gorgeous girls <-- sial laa , puihhh ! (aku , wanaa , ain , rosz and mai) pergi library . masa tu pulak waktu PK . so masa PK ni memang tak belajar laa -.- selalu nya if tak belajar , aku and the other gorgeous girls pergi gossip dengan ckgu <3 hihii , kau ada cikgu macam tu? tak adaaa~~

then , dah sampai library , tak sangka budak cina kelas 4A pun ada jugak (time PK , campur kelas 4A + 4B = 4AB . aku and ain kelas 4B , wanaa , rosz and mai kelas 4A) <-- mesti kena cakap ke? then , tetiba aku terdengar pekikan suara daripada seorang lelaki bernama zaidin -.- ckgu disiplin wehh . then , siap bawak rotan segala plus , baju KRS , nak ke mana? hahaa :D dia tengah cari budak ponteng kelas -.- jantung kat dalam badan ni berdegup laju 180 km per second XD sebab aku pun tengah ponteng wehh !

tak tahu macam mana dia nampak muka wanaa pulakk . hadusss~ ckgu zaidin jerit "WANAAA!" then , wanaa dtg kt zaidin tu , tak tahu bebual apa , aku , ain dengan mai tengah lepak - lepak dengan ckgu azzuwin , berderau darah bila dengar dia jerit "BUDAKK 4A & 4B SEMUAA KELUARR !" -..- siall laa ckgu ni , guaa pergi library ada manfaat tahu tak ?! guaa baca buku laa bhaii~ daripada duduk kat kelas , bosan laa ckgu . tak memahami hati seorang wanita berusia 16 tahun yang mengambil mata pelajaran prinsip akaun betul ! (iaitu ; saya) >:(

then , aku and the other gorgeous girls pun berambus drpd library tu . takot punya pasal aku sorang jalan cepat - cepat . hahaaa :D aku memang JUAL IKAN (selfish) punn XD tak nak kena rotan , nanti jatuh maruah hakkor aku :p lepatuu , masa PK dah habis , nak pergi hantar wanaa , rosz dgn mai , balik kelas dorang balik . lepatu terserempak dengan ckgu zaidin . kitorang bagi salam lahh~ aku tahu laa , aku and the other gorgeous girls ni friendly and ada sivik sebab ckgu sivik aku belom tiba masa nya nak "pergi" tapi on the way laa :p

lepas da bagi salam ckgu zaidin diam seketika . aku tak tahu dia fikir apa , tergoda kott :p tanpa disangka - sangka , cikgu zaidin jawab "WAALAIKUMUSSALAM KAKI PONTENG !" whattt?! hello zaidin , you tahu tak , we olls ni semua first time okeh ponteng kelas~ tak macam budak sumbing form 3 tu . hoomaigodd -.- ckgu~ kami semua belajar sivik okay , tak baik ponteng kelas and ckgu sivik kitorang belom berada dalam lipatan kain putih lagi okayy~ belom terbenam 7 kaki dalam tanah okayy . ohhh , maybe masa zaman ckgu sekolah dulu tak ada subject sivik kott -,- mari menjerit "kesiannnnn~~~"

pesanan khas daripada penerbit blog ; kehadapan cikgu yang hensem :p ckgu , apalah salah nya saya and the other gorgeous girls pergi library , kitorang bukan nya pergi buat maksiat kat pokok besar sana cikgu . kitorang BERSIH cikgu . elehhh cikgu , jangan tunding jari kat kitorang sangat lah cikgu . satu jari tunjuk kitorang , empat jari lagi tunjuk kat cikgu (ayat si tay kay hoyy) . so siapa lagi banyak? so , cikgu laa salah . kitorang dduk kat library tu , kitorang belajar cikgu , baca buku cikgu . salah ka? kalau salah kan cikgu , saya akan rampas mic drpd michelle sambil bersuara "SAYA , NURUL SARIDAH RAMLI , BUDAK PRINSIP PERAKAUNAN DAN EKONOMI ASAS , INGIN MENCADANGKAN AGAR KITE BAKO JE LIBRARY TU" cikgu ! apa - apa pun tak bolehh~ :p

p/s ; boooooooo~