Monday, October 10, 2011

berhati-hati dengan gambar doodles yg anda sedang gunakan


Salam semua. Ouchhhh~ entry kali ini agak laa menghangatkan suhu badan aku. Well, berdasarkan title aku diatas #ecehh kau kena lah berhati-hati dgn doodles yg ada kt blog kau tu. Aku bukan saja-saja nak takut kan kau, malah takterlintas dihati ini pun nak takut kan kau :p

Btw, tadi aku menjadi "blogger bergerak". Dengan tiba-tibanya, aku click satu link ni. Tak sangka pula entry dia begitu panas dan menyengat macam lebah yg pernah buat sarang kt dlm stor rumah aku tu. Ini link dia click >here< Aku rasa, wahhhhh~ banyak gilaaa blogger-blogger tegar yg guna doodles tu sebenarnya doodles curi. Tak malu ke curi doodles orang? -.-

Bila kau dah enter kt link yg aku kasik tadi tu, kau akan perasan yg semua blog yang dia dah list kn tu, semuanya Malaysian's punya blog. Aku rasa, wahhhhhhh T______T kenapa rakyat Malaysia ni suka tiru meniru? Dalam exam pun nk tiru, macam aku selalu buat kan? T_______T Sumpah terkezut jugak ahh bila dapat tau entry minah saleh tu boleh listkan TAK kesemua blog yg menggunakan doodles dia, dengan doodles org lain sekali.

Maybe nak guna doodles dia boleh kot, tapi kena lah credit kn untuk dia laa kan? Aku tak tahu macam mana si blogger tu amik doodles dia. Kesian minah saleh tu. Aku bukan nak menangkan org bukan malaysia, but tu idea dia, yg kau sebok-sebok nak curi idea dia apehal? Nak gaduh dgn wa? lai laa, ingat wa takot ke haa? #poyosiaa And, click >here< untuk tahu siapa yg buat doodles tu. Bukan minah ni sorg tau! ada banyak lagi yg dah create doodles ni tapi rakyat KITA yg mencurinya.

p/s ; beli lah graphic tablet untuk buat doodles sendirik (Y)